Индивидуално щастие

НИКОГА НЕ СМЕ ИЗУЧАВАЛИ ЩАСТИЕТО В УЧИЛИЩЕ

Образователната система е така изградена, че да подготви децата да оцеляват в живота, да си намират професии, но не и как да процъфтяват.

  • Преподават ни Математика, но не ни учат да броим онези неща, за които сме благодарни
  • Преподават ни Чужди езици, но не ни учат как да комуникираме позитивно
  • Преподават ни География, но не ни учат как да навигираме собствените си емоции
  • Преподават ни Физическо възпитание, но не ни учат на силата на мисълта
  • Преподават ни История, но никой все още не ни учи на това как да имаме устойчиво бъдеще

Щастието не е състояние, което трябва да се достигне, а начин на пътуване.

Според World Happiness Report България е на 77-мо място от 137 страни.

Класацията е на база представянето на страните в шест аспекта: брутен вътрешен продукт на глава от населението, социална подкрепа, очаквана продължителност на живот с добро качество (здравословен живот), свобода за собствен избор, щедрост на населението като цяло и възприятие за нива на корупция.

  • Усещане, че нещо липсва;
  • Почти непрестанната тревожност;
  • Повърхностни човешки взаимоотношения;
  • Непълноценно общуване;
  • Нарастващ стрес;
  • Намаляващи положителни преживявания.

Ако всичко това ти звучи познато – свържи се с мен на happinesmanager.bg@gmail.com.